.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده دریابانی مرزبانی مازندران خبر داد
همکاری دریابانی مازندران در تولید سریال «مدینه»

 شمال نیوز: فرمانده دریابانی مرزبانی استان مازندران از همکاری این یگان در تولید سریال مدینه که شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود، خبر داد.

هوشنگ حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان فریدونکنار گفت: سریال 30 قسمتی «مدینه» در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیمای کشور بعد از اذان و مناجات مغرب بر روی آنتن می‌رود.

وی افزود: دریابانی مرزبانی استان مازندران با عوامل ساخت این سریال همکاری خوبی داشتند.

به گفته فرمانده دریابانی مرزبانی استان مازندران در بخش‌هایی از فیلمنامه و قصه سریال آتیلا پسیانی در دریای خزر ناپدید شده و دوستان و آشنایان وی برای یافتن او دست به دامان ارگان‌های مربوطه می‌شوند که در همین زمینه با عوامل ساخت سریال مدینه همکاری کردیم.

وی تصریح کرد: بعد از مکاتبه با معاونت اجتماعی مرزبانی ناجا و هماهنگی‌های انجام گرفته بعد از گرفتن مجوز از معاونت اجتماعی و حفاظت اطلاعات مرزبانی ناجا و صدور دستورات مورد نظر و نظارت حفاظت اطلاعات دریابانی استان بخش‌هایی از این مستند به مدت پنج روز در پاسگاه عباس‌آباد شهرستان نوشهر ضبط و فیلمبرداری شده است.

حسینی ادامه داد: تعداد چهار فروند شناور، سه فروند جت اسکی، دو نفر غواص از پایگاه نوشهر و در مجموع 17 نفر از کارکنان کادر و 15 نفر از کارکنان وظیفه پایگاه در تهیه این مستند حضور و همکاری داشتند.

فرمانده دریابانی مرزبانی استان مازندران بیان داشت: در زمان فیلمبرداری بخش‌هایی از این سریال، جانشین دریابانی استان برای ایجاد بستر مناسب و رفع مشکلات پیش رو به صورت حضوری با سیروس مقدم کارگردان سریال جلسه و ملاقات داشته و دستورات مناسب را در رفع موانع احتمالی صادر کرده است.

به گزارش فارس، سریال مدینه در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی به روی آنتن می‌رود که سیروس مقدم  کارگردان و خانم تقوایی تهیه کننده این مجموعه هستند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.